Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

Πρόταση Eurocup 18.11



Το σαββατοκύριακο που μας πέρασε δεν είχα άρθρο. Δεν ήμουν εκτός βάσης ούτε είχα έλλειψη από χρόνο. Απλά δεν είχα την ψυχολογία να γράψω παρόλο που κάποια σημεία είχα επιλέξει. Στην ζωή μας εκτός στοιχήματος,  πολλές φορές περνάμε δύσκολες καταστάσεις τις οποίες πρέπει να αφήνουμε στην άκρη όταν έρχεται η ώρα της μελέτης και της επιλογής σημείων. Από την στιγμή που το σαββατοκύριακο δεν κατάφερα να είμαι ήρεμος και συγκεντρωμένος στο διάβασμα μου προτίμησα να απέχω. Δεν είναι σωστό όταν υπάρχει κόσμος που ακολουθεί αυτά που θα γράψεις να τον πάρεις στον λαιμό σου όταν εσύ ο ίδιος δεν είσαι καλά σε μία δεδομένη στιγμή. Ευελπιστώ σε σύντομο χρονικό διάστημα να επανέλθω στα γνωστά μας άρθρα. Μέχρι τότε πάντως το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα δίνω προτάσεις όντας ανέτοιμος. Καλύτερα η αποχή. Άλλωστε λειτουργώ εντελώς ανεξάρτητα χωρίς να με δεσμεύει κάποια μηνιαία χρηματική αμοιβή από κάποιον εργοδότη, δεν έχω κόλλημα με τα κλικ ώστε να «σηκώνω» άρθρα με καθημερινές βλακείες για τα …κλικς και γενικά ως μια μεγάλη παρέα που είμαστε κάνουμε αυτό που μας αρέσει για να περνάμε καλά. Αν δεν περνάμε καλά δεν υπάρχει λόγος να το κάνουμε.


Αρκετά όμως με τον πρόλογο.  


Για σήμερα έχω κρατήσει τρία σημεία. Θα συνεχίζω χωρίς αναλύσεις για να περιορίζω την έκθεση μου στον υπολογιστή. Πιστεύω και αυτό θα διορθωθεί στο μέλλον.


Έχω κρατήσει την ΑΒΤΟΝΤΟΡ(+5,5) ΟΠΑΠ και +4,5 διαδικτυακά. Αν και στην 365 πέφτει αυτή την ώρα και άλλο το χάντικαπ. Έχω κρατήσει την νίκη του ΑΡΗ στο 1,50 περίπου. Έχω κρατήσει και την ΛΙΕΤΟΥΒΟΣ ΡΙΤΑΣ στο (+7,5) ΟΠΑΠ ενώ διαδικτυακά το βρίσκουμε (+5,5).


ΠΡΟΤΑΣΗ


ΖΕΝΙΤ- ΑΒΤΟΝΤΟΡ (+5,5)       2Π
ΜΠΕΣΙΚΤΑΣ- ΛΙΕΤΟΥΒΟΣ (+7,5)     2Π



***ΕΞΤΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΒΑΖΕΙ ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΑΡΗ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΔΥΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΗ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΈΝΩ ΣΤΟ ΛΑΙΒ ΜΗΠΩΣ ΠΑΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ.



Τώρα το blog και σε Περιοδικό. Για iphone, ipad, android κτλ μέσω της εφαρμογής flipboard μας διαβάζετε καθημερινά. 

Όλα τα ηχητικά μου στο Soundcloud.com με αναζήτηση giopasx που είναι ο λογαριασμός μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου