Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Το σύστημα βαθμολογίας μου

Έχω αποφασίσει εδώ και καιρό να βαθμολογώ όποτε είναι απαραίτητο τα σημεία ή τις προτάσεις μου στην κλίμακα του 10. Επειδή όμως κανείς δεν μπορεί να είναι στο μυαλό μου θέλω να γνωστοποιήσω πως προκύπτει αυτή η βαθμολογία.

Κατ' αρχήν δεν θα δείτε ποτέ βαθμολογία κάτω από 5. Π.χ. 4/10 ή 3/10 κτλ. Θα μου πει κάποιος γιατί δεν κάνεις τότε βαθμολογία στην κλίμακα του 5. Σωστό και αυτό. Άλλα τα σημεία που είναι "με το μαχαίρι στο λαιμό" να τα βαθμολογείς 0/5 είναι σωστό...;;

Από εκεί και πέρα. Υπάρχει μεγάλη διαφορά στο πόσο πιστεύω ένα παιχνίδι στις βαθμολογίες 7/10- 8/10 και 9/10.

7/10 Βάζουμε λίγα
8/10 Μου αρέσει αρκετά
9/10 Είμαι ζεστός και ποντάρω αναλόγως το μπάτζετ μου

10/10 σπάνια δίνω. Για μένα το 10/10 είναι το πολύ δυνατό μου. Αν το γράψω σημαίνει πως το έχω ψάξει από 200 μεριές και δεν προκύπτει να χαλάει αυτό το σημείο. Βέβαια στο στοίχημα όλα χαλάνε και όλα πληρώνουν. Γι αυτό θα είμαι πάρα πολύ προσεκτικός αν είναι να βαθμολογίσω 10/10.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου