Σάββατο 11 Απριλίου 2015

Αρνί- Στοίχημα σημειώσατε Χ (Προτάσεις Σαββατοκύριακο +6ΑΔΑ)



Μας πλήγωσε η τελευταία αγωνιστική στην Ευρωλίγκα όπου στην ουσία μόνο ο Ερ Αστέρας μας δικαίωσε. Εκτεταμένο σχόλιο μου υπάρχει στα ηχητικά μέσω SoundCloud στο προφίλ μου “giopasx” (άλλα και στο τοίχο μου στο facebook) όπως και όλη η ανάλυση με τα παιχνίδια του σαββατοκύριακου. Επίσης μπορείτε όσοι έχετε λογαριασμό στο SoundCloud να με ακολουθήσετε για να ξέρω και εγώ πως βαδίζω!!


 Σήμερα λόγω Πάσχα έτσι κι αλλιώς ο χρόνος μου είναι περιορισμένος και θα αρκεστούμε μόνο σε προτάσεις από το  άρθρο. Για όλη την ανάλυση του κουπονιού μόνο στα ηχητικά. Καλή Ανάσταση να έχουμε και χρόνια πολλά σε όλους σας.


Με το ζόρι βγαίνει μία τριάδα ΟΠΑΠ μιας και έχουμε έξω Ελλάδα άλλα και την μισή Γερμανία λόγω κυπέλλου εκεί. Διαδικτυακά είμαστε πιο άνετοι καθώς έχουμε απλές νίκες άλλα και εδώ οριακά βγήκε η εξάδα.


ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΑΠ


789. (+3,5) ΦΟΥΕΝΛΑΜΠΡΑΔΑ- ΓΚΡΑΝ ΚΑΝΑΡΙΑ    1
790. ΡΕΤΖΙΟ ΕΜΙΛΙΑ- ΣΑΣΣΑΡΙ (+3,5)    2
780. ΜΠΡΑΟΥΝΣΒΑΪΓΚ- ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ (+2,5)    1


ΠΡΟΤΑΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ   1


ΟΛΝΤΕΝΜΠΟΥΡΓΚ- ΒΟΝΝΗ     1    ΝΙΚΗ ΟΛΝΤΕΝΜΠΟΥΡΓΚ   1,45-1,50
ΜΠΡΑΟΥΝΣΒΑΪΓΚ- ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ   1  ΝΙΚΗ ΜΠΡΑΟΥΝΣΒΑΪΓΚ    1,65-1,70


ΠΡΟΤΑΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ   2


ΦΟΥΕΝΛΑΜΠΡΑΔΑ- ΓΚΡΑΝ ΚΑΝΑΡΙΑ   1  ΜΕ 3,5π. ΥΠΕΡ ΦΟΥΕΝΛΑΜΠΡΑΔΑ
ΡΕΤΖΙΟ ΕΜΙΛΙΑ- ΣΑΣΣΑΡΙ   2  ΜΕ 3,5π. ΥΠΕΡ ΣΑΣΣΑΡΙ



ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΔΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ   ΚΑΡΣΙΓΙΑΚΑ  ΝΙΚΗ 1,70 ΚΑΙ ΝΤΙΖΟΝ (+4,5). ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΞΑΔΑΣ ΠΕΡΙΠΟΥ  28  ΜΟΝΑΔΕΣ.


Τώρα το blog και σε Περιοδικό. Για iphone, ipad, android κτλ μέσω της εφαρμογής flipboard μας διαβάζετε καθημερινά. 

Όλα τα ηχητικά μου στο Soundcloud.com με αναζήτηση giopasx που είναι ο λογαριασμός μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου