Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Ποδόσφαιρο Τετάρτης από τον Πράκτορα (Αντώνης Κύρογλου)



Γεια σας φίλοι μου
Λόγω χαλαρότητας με ένα κουπόνι που δεν έχει ενδιαφέρον είναι ευκαιρία να κάνουμε ένα μάθημα ας το πούμε στοιχηματισμού . θα δούμε το στοίχημα διπλής όψεως.
   Στοίχημα διπλής όψεως ονομάζω το στοίχημα που κάποιον αγώνα τον στοιχηματίζω και σε σημείο και σε σύνολο γκολ και περιμένω να επαληθευτεί το ένα η το άλλο η και τα  δυο πονταρίσματα μου ,στην τελευταία περίπτωση  κερδίζω το στοίχημα μου δυο φορες.
   Για να γίνει αυτό θα σημειώσω την ένδειξη στάνταρ στο δελτίο μου (Σ) και θα συνεχίσω με τα ζητούμενα μου από κάτω. Κάποιοι θα πουν ότι τα στάνταρ στο δελτίο είναι κίνδυνος θάνατος , απαντώ :όταν παίζουμε ένα μονο αποδεκτό η μια δυάδα δεν είναι στάνταρ ? άρα πέφτει στο κενό η ένσταση .
   Πάμε στην πράξη να το δούμε με σημερινό ποντάρισμα.


#117 ΤΟΥΡΚΙΑ -ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΟΒΕΡ(1.70) RA
#117 TOYRKIA-BΡΑΖΙΛΙΑ 2 (1.50) RA
#128 ΣΑΟ ΠΑΟΛΟ-ΙΝΤΕΡΝΑΣΙΟΝΑΛ ΟΒΕΡ (1.85) RB
#128 ΣΑΟ ΠΑΟΛΟ-ΙΝΤΕΡΝΑΣΙΟΝΑΛ 1(1.70)  RB
119 ΟΛΛΑΝΔΙΑ -ΜΕΞΙΚΟ  2 (3.75)
121 ΚΟΒΕΝΤΡΙ-ΠΛΙΜΟΥΘ 2(3.55)
122 ΓΟΥΟΚΙΝΓΚ-ΡΕΞΑΜ Χ(3.40)
127 ΡΙΒΕΡ ΠΛΕΙΤ-ΕΣΤΟΥΝΤΙΑΝΤΕΣ 2 (5.65)
ΖΗΤΑΜΕ 1-3-4 ΚΟΣΤΟΣ 10.80
ΓΙΑ ΠΙΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΥΣ ΖΗΤΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΑΔΑ 
ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 18.00
 
ΣΕ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΕΛΤΙΟ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ 3/4 

2ΑΔΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ 
123 ΚΙΝΤΕΡΜΝΙΣΤΕΡ-ΟΛΝΤΕΡΣΟΤ 1
129 ΑΤΛ. ΜΙΝΕΙΡΟ-ΚΡΟΥΖΕΙΡΟ 1
ΑΠΟΔΟΣΗ=3.68

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ 

Τώρα το blog και σε Περιοδικό. Για iphone, ipad, android κτλ μέσω της εφαρμογής flipboard μας διαβάζετε καθημερινά. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου