Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Σήμερα ξεκαθαρίζουν πολλά...


Ενώ έγραφα το καθιερωμένο μου μακροσκελή άρθρο αναλύοντας ένα προς ένα τα σημερινά παιχνίδια, αίφνης ο υπολογιστής μου κόλλησε, αναγκάστηκα να τον επανεκκινήσω και φυσικά το άρθρο μου χάθηκε. Δεν μπόρεσα να το ανακτήσω με συνέπεια να είμαι στεναχωρημένος αφ’ ενός γιατί τόση δουλειά χάθηκε και αφ’ ετέρου γιατί δεν έχω τον χρόνο και την αντοχή να το ξαναγράψω πλέον. Γι’ αυτό καθυστέρησα και με την ανάρτηση του σημερινού άρθρου. Σήμερα δυστυχώς θα πάμε μόνο με προτάσεις και η ανάλυση θα γίνει ραδιοφωνικά 4 με 5.

Να πω πως χθες είχαμε 3 στα 5 επιβεβαιωμένα σημεία. Πήραμε ΙΣΠΑΝΙΑ, ΓΕΩΡΓΙΑ και ΠΟΛΩΝΙΑ. Χάσαμε Τουρκία και το όβερ στο Ιταλία- Φινλανδία. Η δική μου η χημεία δεν απέδωσε. Ελπίζω η δική σας να τα κατάφερε.

Σήμερα πάμε με ΒΟΣΝΙΑ (+6,5), ΠΟΛΩΝΙΑ (+18,5), ΡΩΣΙΑ ΝΙΚΗ  (1,75), ΣΕΡΒΙΑ ΝΙΚΗ (1,25), ΙΤΑΛΙΑ (+8,5), ΚΡΟΑΤΙΑ (+7,5).

Προσοχή. Η Γερμανία μάλλον κερδίζει άλλα δεν αξίζει. Το Βέλγιο μοιάζει με μεγάλο «τυράκι».


ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΑΠ

712. (+6,5) ΒΟΣΝΙΑ- ΠΓΔΜ   1
716. ΕΛΛΑΔΑ- ΙΤΑΛΙΑ (+8,5)   2
722. ΣΛΟΒΕΝΙΑ- ΚΡΟΑΤΙΑ (+7,5)   2


ΠΡΟΤΑΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

ΕΛΛΑΔΑ- ΙΤΑΛΙΑ   2  ΜΕ 8,5π.ΥΠΕΡ ΙΤΑΛΙΑΣ
ΣΛΟΒΕΝΙΑ- ΚΡΟΑΤΙΑ   2 ΜΕ  6,5π. ΥΠΕΡ ΚΡΟΑΤΙΑΣ


ΠΡΟΤΑΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕ ΑΠΛΕΣ ΝΙΚΕΣ  

ΣΕΡΒΙΑ- ΛΕΤΟΝΙΑ   1   ΝΙΚΗ ΣΕΡΒΙΑΣ

ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ- ΡΩΣΙΑ   2   ΝΙΚΗ ΡΩΣΙΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου